منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 125
:: کل نظرات : 89

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 3
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 174
:: بازدید ماه : 693
:: بازدید سال : 3256
:: بازدید کلی : 59224
نویسنده : گمنام
جمعه 27 بهمن 1391

سردار "حاج حسن شاطری" رئیس هیئت ایرانی و ستاد بازسازی لبنان بدست مزدوران رژیم صهیونیستی، در خارج از ایران به شهادت رسید.

به گزارش رجانيوز، سردار شهید حسن شاطری رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که در امور مهندسی جنگ، راهسازی و جاده سازی در مناطق جنگی فعالیت داشت.

 وی پس از جنگ تحمیلی نیز در افغانستان و سپس بعد از جنگ 33روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان، در جنوب این کشور مسئولیت هیئت ایرانی بازسازی جنوب لبنان را برعهده داشت.

 
 
 
پیکر سردار شهید حسن شاطری، پنجشنبه(26بهمن ماه) با حضور اقشار مختلف مردم، از ساعت 10 صبح در شهرک شهید محلاتی تهران، میدان امام علی(ع) مسجد امیرالمومنین تشییع شد.
 
 
پیکر این شهید بزرگوار پس از تشییع در تهران با انتقال به زادگاهش سمنان، روز جمعه پس از اقامه نمازجمعه در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
 
 
سردار شاطری در مسیر دمشق-بیروت به شهادت رسیده است
 
در همين رابطه مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: سردار شاطری در مسیر دمشق به بیروت به دست مزدوران و حامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.
 
سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درخصوص شهادت سردار حسن شاطری رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان با تبریک و تسلیک این واقعه گفت: سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سالهای جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه های مهندسی جنگ فعالیت داشت.
وی ادامه داد: ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایتمدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سالهای اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب دیده لبنان در جنگ 33روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشا بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.
 
 
شریف با بیان اینکه این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است، تصریح کرد: البته آنچه مسلم است، این مزدوران با انجام این اقدامات شنیع راه به جایی نخواهند برد.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , شهید , ,
:: برچسب‌ها: حاج حسن شاطری , تشییع حاج حسن شاطری , شهادت حاج حسن شاطری , تشییع حاج حسن شاطری در سمنان , شهید , اخبار , اخبار سمنان ,
:: بازدید از این مطلب : 1270
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
نویسنده : گمنام
پنج شنبه 11 مهر 1393

 شهید احمد صادقی شهمیرزادی

 

در دوازدهم مهر هزار و سيصد و چهل هجري شمسي در شهميرزاد به دنيا آمد، در خانواده‌اي مذهبي و عاشق اهل بيت عصمت و طهارت. چون پدرش از روحانيون فاضل و برجسته حوزه علميه بود از همان كودكي و نوجواني با مسائل مذهبي آشنا شد و اهميت زيادي براي واجباتش قائل بود.

شهيد علاقه زيادي به مطالعه داشت. او در بيشتر اوقات فراغت آثار شهيد مطهري و شهيد مظلوم دكتر بهشتي را مطالعه مي‌كرد. دوران تحصيلاتش در دبيرستان مصادف بود با انقلاب اسلامي ايران كه او هم مانند بسياري از جوانان كه نقش مهمي در پيروزي انقلاب داشتند در اكثر تظاهرات و راهپيمايي‌ها شركت مي‌كرد. او يكي از عوامل و عناصر شاخص در پخش اعلاميه و اطلاعيه و همچنين تشويق و ترغيب مردم در مبارزه عليه طاغوت بود.

ويژگي‌هاي اخلاقي:

او علاقه زيادي به روحانيت متعهد مخصوصاً امام خميني و شهيد مظلوم دكتر بهشتي و شهيد مطهري داشت
از همان كودكي از خصوصيات اخلاقي خوبي برخودار بود. نماز را اول وقت مي‌خواند. اهل تهجد و شب‌زنده‌داري بود
فردي آرام و باوقار بود. انساني آرام و خوش‌خلق بود و بامسائل با آرامش برخورد مي‌كرد
از خصوصياتش صبر و خويشتن‌داري در جنگ بود. با وجود مسؤوليت سنگين‌زرهي عصباني نمي‌شد. به كسي تندي نمي‌كرد و چهره‌اش بشاش و صميمي بود. با خويشاوندان بسيار خوش‌اخلاق بود
يكي ديگر از خصوصيات بارز او كم‌حرفي‌اش بود. بسيار كم حرف مي‌زد. به قول معروف پركار و كم‌حرف بود و با نيروهاي تحت امرش بسيار خودماني بود اما باوقار و دوست‌داشتني.

شهادت: در عمليات كربلاي پنج در حالي كه دستگاههاي مهندسي رزمي را براي احداث خاكريز در حين عمليات بين نيروهاي خودي و دشمن در جزيره بوارين هدايت مي‌كرد خمپاره دشمن سينه و پهلويش را شكافت و به ديدار معشوق شتافت.

 


:: موضوعات مرتبط: شهید , ,
:: برچسب‌ها: زندگینامه شهید احمد صادقی شهمیرزادی , زندگینامه , زندگینامه شهدا , شهید احمد صادقی شهمیرزادی , بیوگرافی شهدا ,
:: بازدید از این مطلب : 1298
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : گمنام
جمعه 29 شهريور 1391

قلب تپنده امت اسلامی را یاری نموده و به هیچ وجه و عنوان به اوامرش حتی یک لحظه در انجامش تردید به خود راه ندهید و بدانید امام امت با امام زمانش در رابطه است.

از همه مردم و مخصوصا مسئولین محترم می خواهم که اختلافات هر چند جزئی را هم کنار بگذارند.مردم ما از توطئه غرب و شرق نمی ترسند .آنها از اختلاف می هراسند که ان شاءالله با کنار گذاشتن آن مشت محکمی به دهان یاوه گویان بکوبید.

فرزندم!این وظیفه پدر است که از محفل گرم منزل به سوی میدان و برای دفع ظلم حرکت کند.او بدنش را آماج تیرهای دشمن قرار می دهد که تو فردا سالم و سربلند بمانی. او می میرد که اسلام و نسل فردای مسلمانان زنده و آزاد بمانند.

و تو فرزندم همیشه پیرو امام حسین باش نه پیرو ده روز از اول محرم و سینه زدن های خشک و خالی;

اولین خواسته ام این که درست را بخوانی تا آن جا که بتوانی در جائی حساس و مهم برای مملکت اسلامی موثر باشی.

پسرم اگر بنده موفق به زیارت حرم امام حسین(ع) نشدم تو بعد از آزادی کربلا به زیارت مرقد مطهر آقا برو و سلام مرا به امام برسان.

(فرازی از وصیت نامه شهید احمد صادقی شهمیرزادی)


:: موضوعات مرتبط: شهید , ,
:: برچسب‌ها: وصیت نامه , شهید , وصیت نامه شهید , شهید احمد صادقی شهمیرزادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1530
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
نویسنده : گمنام
جمعه 3 شهريور 1391

 

در تفحص شهدا دفترچه یادداشت یک شهید شانزده ساله پیداشد که گناهان هر روزش را در آن یادداشت کرده بود

گناهان یک روز او عبارت بودند از:


1-سجده نماز ظهر طولانی نبود
2-زیاد خندیدم
3-هنگام فوتبال شوت خوبی زدم که ازخودم خوشم آمد

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: شهید , ,
:: برچسب‌ها: شهید , خاطرات شهید , گناهان شهید , شهید شانزده ساله , دفترچه شهید , دفترچه خاطرات شهید , نماز , گناهان روزمره , گناهان روزمره شهید , گناهان یک روز شهید ,
:: بازدید از این مطلب : 732
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.