منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 125
:: کل نظرات : 89

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 3
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 80
:: بازدید ماه : 623
:: بازدید سال : 2525
:: بازدید کلی : 58493
نویسنده : گمنام
سه شنبه 29 دی 1394
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس‌جمهور: 
همین اندازه دستاورد نیز بر اثر مقاومت به‌ دست آمده است
 
به نقل از مرآت نیوز،  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس‌جمهور در خصوص سرانجام مذاکرات هسته‌ای، با ابراز خرسندی از نتیجه دادن مقاومت ملت ایران در برابر تحریمهای ظالمانه و عقب نشینی طرفهای مقابل در اثر تلاش دانشمندان هسته‌ای و کوششهای همه دست اندرکاران مذاکرات، بر پنج نکته مهم خطاب به رئیس‌جمهور تأکید کردند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار , بیانات مقام معظم رهبری , ,
:: برچسب‌ها: رهبر , رهبری , نامه رهبر به رئیس جمهور , نظر رهبر در مورد برجام , ,
:: بازدید از این مطلب : 1320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گمنام
دو شنبه 13 مرداد 1393
انتشار تصاویر این خرس غمگین باعث شده تعداد اعضای کمپین نجات "آرتورو" طی 24 ساعت دو برابر شده و هم اکنون نزدیک به نیم میلیون نفر از کریستینا فرناندز، رئیس‌جمهوری آرژانتین خواسته‌اند که دستور دهد آرتورو به باغ وحشی در استان وینیپگ کانادا منتقل شود تا شرایط بهتری برای زندگی پیدا کند.

نزدیک به نیم میلیون انسان احساساتی با همراهی تعدادی از سازمان های حافظ حقوق حیوانات، عزمشان را جزم کرده اند تا با فشار بر مسئولان دولت ارژانتین و مدیران یک باغ وحش، خرسی را از افسردگی در بیاورند.به مدد احساسات "حیوان دوستانه" رسانه ها، "آرتورو" دیگر فقط افسرده ترین خرس دنیا نیست؛ او مشهورترین ، محبوبترین و شاید مظلوم ترین موجود این روزهای افکار عمومی است.آرتورو که ۲۹ سال دارد دیده شده که در امتداد دیوارهای قفس، بی‌انتها راه می‌رود و رفتارهایی از خود بروز می‌دهد که بسیاری آن را نشانی از افسردگی این خرس قطبی می‌دانند.

انتشار تصاویر این خرس غمگین باعث شده  تعداد اعضای کمپین نجات "آرتورو" طی 24 ساعت دو برابر شده و هم اکنون نزدیک به نیم میلیون نفر از کریستینا فرناندز، رئیس‌جمهوری آرژانتین خواسته‌اند که دستور دهد آرتورو به باغ وحشی در استان وینیپگ کانادا منتقل شود تا شرایط بهتری برای زندگی پیدا کند.

جملات فوق، گوشه ای از اخبار و تحولاتی است که رسانه های غربی برای برجسته کردن اهمیت توجه به یک حیوان افسرده، طی روزهای اخیر به خورد مخاطبان خود داده اند.
اما در همین حین خبرهای ارسالی غزه از شهادت 350 نفر و مجروحیت 2700 تن حکایت دارد. 350 نفری که فرزندان 700 پدر و مادر فلسطینی هستند که حال و روزشان این روزها از افسردگی گذشته است. نمیدانیم مادر "سراج ایاد عبد العال" هشت ساله هم اکنون، بی انتها در کنار ویرانه های شهرش قدم می زند و یا حنجره اش از ضجه های شبانه به خون افتاده است.
نمیدانیم پدر "یاسمین محمد مطوق" چهار ساله، پس از تکه پاره شدن دخترش توانسته کمر راست کند و یا فرزندان "باسمه عبد الفتاح" چگونه با غم نبود مادر کنار آمده اند؟

ما نمیدانیم زندگی زیر بمباران و شنیدن مکرر صدای اژیر آمبولانس چه دلهره ای در کودکان فلسطینی بوجود می آورد. ما نمیدانیم یک روز در گرمای طاقت فرسای تابستان روزه بگیری و ناگهان سفره افطارت غرق در خون دختری 10 ساله شود چه ماتمی بر دل خواهد نشاند.ما نمیدانیم و نمیخواهیم بدانیم، که اگر قرار بود بدانیم بی شک صدای ضجه مادران بی فرزند و کودکان یتیم غزه از اه کشیدن های آرتورو در کنج قفس رساتر است.
قطعا مشکل از ما و سازمان های عریض و طویل حقوق بشری نیست چرا که روشنفکران و اندیشمندان جهان، دل رحمی خود را بارها به رخ جهانیان کشیده اند. از گریه هایی که برای سگ معلول ریخته تا تومارهایی که برای نجات خرس و پلنگ و سوسمار امضا کرده اند همگی گواه بر دل نازکی آن هاست.

شاید مشکل از مردم غزه است. شاید اگر در غزه گونه ای نادر از قوچ زندگی می کرد، آه و فریاد مدافعان حقوقشان گوش جهانیان را پاره کرده بود. شاید اگر گونه ای نادر از پرندگان، زندگیشان در غزه به خطر افتاده بود، انسان مدرن احساساتی، کمپینی برای نجاتشان با چند میلیون عضو راه انداخته بود.شاید، فقط شاید، اگر مردم غزه انسان نبودند، جهانیان درد و رنجشان را به تصویر می کشیدند، از سبعیت انسان به سازمان های بین المللی شکایت می کردند، تومار جمع می کردند، فریاد می زدند و سیاستمداران کشورشان را وادار به واکنش می کردند. شاید جرم مردم فلسطین از نگاه غربی ها آن است که انسانند.

برگرفته از:http://www.farhangnews.ir/


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: غزه , اخبار غزه , جنگ خونین غزه , Gaza ,
:: بازدید از این مطلب : 1242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گمنام
یک شنبه 5 آبان 1392

نوبت شما نوشت: برنامه بفرمایید شام که که از شبکه بهائی  من و تو (همجنسگراها) پخش می شود قصد دارد سبک زندگی غربی را به مخاطبان خود تحمیل کند. این برنامه اوایل در قالب بحث و گفتگو و خنده بوده ولی بعد از اینکه جایگاه خودش را پیدا کرد شروع بهخط دادن به بینندگان نمود که در آن بحث ها و حرف های از قبل کار شده را القاء می کند برای ترویج  سبک زندگی غربی.
این برنامه جدیداً تبلیغ وسیعی برای خوردن گوشت خوک به همراه مشروب را شروع نموده است.
به عنوان مثال در یکی از برنامه های بفرمایید شام میزبان به مهمان می گوید: من این ژله را با روغن حلال درست کرده ام. میزبان ادامه می‌دهد اکثر ژله ها با روغن خوک درست می‌شوند و من این را با روغن حلال درست کرده ام. مهمان هم با لحنی تحقیر آمیز می گوید: من اصلاً با خوردن روغن و گوشت خوک هیچ مشکلی ندارم خیلی هم دوست دارم و همیشه می‌خورم.

توله های خوک ها بخاطر همین لاابالی گری پدر مشخصی ندارند کهمشکل امروز جامعه غرب نیز همین است، فرزندان بی هویتی که پدرانشون معلوم نیست و طبق اعلام خود آمریکایی ها از هر ۵ نفر ۳ نفر این مشکل را دارند. بی غیرتی و بی تفاوتی به مسائل ناموسی امروز حرف اول را در غرب می زند. جایی کهغذای اصلی آنها گوشت خوک است.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بفرمایید شام , بفرمائید شام , شبکه من و تو , سبک زندگی غربی , گوشت خوک , شراب , ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : گمنام
پنج شنبه 17 آذر 1394

بر این باوریم كه قرآن كتاب جامعی است و تمامی حقایق هستی به طور كامل در آن تبیین شده است .

... وَ نَزَّلْنا عَلَیْكَ الْكِتابَ تِبْیاناً لِكُلِّ شَیْ‏ءٍ» (ما این كتاب را بر تو نازل كردیم كه بیانگر همه چیز است (نحل/ 89))

 

هدف نهایی نزول قرآن ، انسان سازی و تربیت بشر است بنابراین منظور از «همه چیز» تمام اموری است كه انسان برای پیمودن راه تكامل به آنها نیاز دارد اموری كه تمامی جنبه‌های مادی ، معنوی ، فردی و اجتماعی او را در برمی‌گیرد. كافی است به دریای پرفیض قرآن سری بزنیم تا از گوهرهای ناب معارف آن بهره‌مند شویم .

از جمله مطالبی كه در قرآن به طور تفضیل بیان شده ، مسائلی است كه از رووس موضوعات علم روانشناسی به شمار می‌رود. یكی از امور مهم زندگی انسان چگونه اندیشیدن است. چرا كه نحوه تفكر هر فرد به طور مستقیم بر احساسات و عملكردهای او تاثیر می‌گذارد و به این ترتیب ، شخصیت انسان را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد.

اندیشه‌ی صحیح، تفكری است كه ابعاد بالقوه وجود انسان را به فعلیت برساند و او را به سوی رشد و فلاح رهنمون شود. به میزانی كه اندیشه مثبت داشته باشیم حیات طیبه روزیمان می‌شود، از سلامت روح و روان برخوردار می‌شویم و از جنبه‌های مختلف زندگیمان لذت می‌بریم .

از سوی دیگر به میزانی كه تفكرمان منفی باشد ، فقر ، نفرت ، گریز از خلق و دیگر اموری كه در این راستاست دامنگیرمان می‌شود.بنا به نقش مهمی كه « اندیشه صحیح » در زندگی ما ایفا می‌كند، در محضر قرآن قرار می‌گیریم تا بیاموزیم كه چگونه بیندیشیم .

إِیَّاكَ نَعْبُدُ وَ إِیَّاكَ نَسْتَعینُ (حمد/5)

در این آیه مباركه فعل‌های « نَعْبُدُ» و «نَسْتَعینُ» به صورت متكلم مع الغیر آمده است. گویی قرآن به ما می‌آموزد كه برای حركت‌های مثبت، باید با جمع‌های سالم همراه شویم .

برخی افراد مردم گریز و جمع گریزند، تصور می‌كنند توانایی‌ها و آموخته‌های خودشان برای پیمودن راه كمال و وصال كافی است ، و نیازی ندارند كه به جمع خوبان بپیوندند. اما این دیدگاه، تفكری است اشتباه. اندیشه صحیح این است كه بپذیریم خداوند در جمع بركتی قرار داده كه در حركت‌های فردی ، از آن میزان بركت برخوردار نمی‌شویم. برای به ثمر رسیدن امور مثبت و ارزشمند ، باید با گروهی از خوبان همراه گردیم .

منبع:تبیان


:: موضوعات مرتبط: مناجات با خدا , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: روانشناسی , روانشناسی در قرآن , روانشناسی با قرآن , سوره حمد , قرآن , کتاب جامع ,
:: بازدید از این مطلب : 1127
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : گمنام
سه شنبه 12 مهر 1392
اومد پيشم حالش خيلي عجيب بود فهميدم با بقيه وقتا فرق ميکنه
 
گفت: رفیق يه سوال دارم که خيلي جوابش برام مهمه
 
گفتم: چشم اگه جوابشو بدونم خوشحال ميشم بتونم کمکت کنم
 
گفت: من رفتني ام!
 
گفتم: يعني چي؟
 
گفت: دارم ميميرم
 
گفتم: دکتر رفتی، خارج از کشور؟
 
گفت: نه همه دکترا اتفاق نظر دارن، گفتن خارج هم کاري نميشه کرد.
 
گفتم: خدا کريمه، انشالله که بهت سلامتي ميده
 
با تعجب نگاه کرد و گفت: اگه من بميرم یعنی خدا کريم نيست؟
 
فهميدم آدم فهميده ايه و نميشه کلاه سرش گذاشت 
 
و الکی امیدوارش کرد
 
 

:: موضوعات مرتبط: اخبار , داستان , ,
:: برچسب‌ها: داستان , داستان عبرت آموز , مرگ , داستان مرگ , روز آخر , خدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 20 شهريور 1392

بعد از ساپورت نوبت چيه ؟!

اين روزها كه برخي از دختركان جامعه اسلامي خودمان را اينگونه بازيچه شهوت راني مدل سازان و الگوسازان شيطاني و ضد خدا مي بينيم، هزاران بار مرگمان را از خدا مي خواهيم، كه چرا نمي توانيم از روند اين سقوط از جايگاه انساني به چاه حيوانيت، آنها را حفظ كنيم...

و چقدر زجر آور است حلول شيطان را در جامعه ديدن و قدرت به تغيير آن نداشتن...

هجوم غرب در جبهه فرهنگي آنقدر به روز و قدرتمند است كه ما هميشه به اين نتيجه رسيده ايم كه بايستيم و منتظر شليك توپ به سمت خويش باشيم و بعد به فكر بيفتيم كه چطور بايد جلويش را بگيريم،‌ در حالي كه فرهنگ اسلامي هميشه فرهنگ هجوم به فرهنگ شيطاني بوده است و هيچ گاه ما را مدافع در اين زمينه نخواسته است.

درست بر عكس جنگ سخت كه مي گويد هيچ گاه شروع كننده نباش، اينجا هميشه اسلام است كه هجوم مي كند، اين در سيره رسول خدا(ص) نيز به وضوح قابل اكتشاف است...

نمي دانم چرا در مدارس ابتدايي ما به دختران درس حيا و عفت و تعقل گرايي در عفاف؛ و به پسرانمان درس غيرت و شعور و تفكر در حيا نمي دهيم... چرا نهج البلاغه و احاديث در مقاطع بالاتر ورودي ندارد، چرا دانشگاه نمي شود دوره اي كه تمام كننده همه مبناهاي فكري براي جوانان ما باشد...

به خدا غرب در ساپورت ها نمانده است،‌ غرب براي بچه هاي 5-6 ساله ما هم لباسِ اندازه دوخته است...

چرا براي جنگ با شيطان سربازان خود را از كودكي آماده نكنيم؟؟؟


:: موضوعات مرتبط: اخبار , حجاب و عفاف , ,
:: برچسب‌ها: ساپورت , جنگ نرم , جنگ سخت , شیطان , اندام نمایی , پروژه اندام نمایی , هجوم غرب , شهوت رانی , غرب , حیا , عفت , اسلام , ساپورت اسرائیل , ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : گمنام
پنج شنبه 7 شهريور 1392

به گزارش گرداب، بسیاری از انسان‌ها در دنیای امروز علاوه‌ بر رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری، با شبکه‌های اجتماعی به عنوان رسانه‌های اجتماعی سر و کار دارند؛ رسانه‌ای که همچون دیگر رسانه‌های غربی در درون خود سانسور و رفتار غیر حرفه‌ای را گنجانده است.

شبکه‌های اجتماعی، خصوصا فیس‌بوک تبدیل به نهاد یکپارچه‌ای شده‌اند که مانند دیگر رسانه‌ها به اشاعه تفکرات خود می‌پردازند و جایی که مطلبی بر خلاف روند ضد بشری نظم نوین جهانی‌شان منتشر شود به سرعت آن را حذف می‌کنند.

کافی است شما مطالبی بر خلاف روند سیاست‌های دولت‌مردان آمریکا، احاطه صهیونیسم بر عرصه تکنولوژی، اینترنت و رسانه‌های جمعی در فضای فیس‌بوک منتشر کنید، به سرعت مطلب منتشره شما مسدود شده و سریعا توسط این شبکه حذف خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فیس بوک , عملکرد فیس بوک , آمریکا , اینترنت , شبکه اجتماعی , اوباما , رسانه , معایب فیس بوک ,
:: بازدید از این مطلب : 655
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : گمنام
جمعه 27 بهمن 1391

سردار "حاج حسن شاطری" رئیس هیئت ایرانی و ستاد بازسازی لبنان بدست مزدوران رژیم صهیونیستی، در خارج از ایران به شهادت رسید.

به گزارش رجانيوز، سردار شهید حسن شاطری رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که در امور مهندسی جنگ، راهسازی و جاده سازی در مناطق جنگی فعالیت داشت.

 وی پس از جنگ تحمیلی نیز در افغانستان و سپس بعد از جنگ 33روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان، در جنوب این کشور مسئولیت هیئت ایرانی بازسازی جنوب لبنان را برعهده داشت.

 
 
 
پیکر سردار شهید حسن شاطری، پنجشنبه(26بهمن ماه) با حضور اقشار مختلف مردم، از ساعت 10 صبح در شهرک شهید محلاتی تهران، میدان امام علی(ع) مسجد امیرالمومنین تشییع شد.
 
 
پیکر این شهید بزرگوار پس از تشییع در تهران با انتقال به زادگاهش سمنان، روز جمعه پس از اقامه نمازجمعه در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
 
 
سردار شاطری در مسیر دمشق-بیروت به شهادت رسیده است
 
در همين رابطه مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: سردار شاطری در مسیر دمشق به بیروت به دست مزدوران و حامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.
 
سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درخصوص شهادت سردار حسن شاطری رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان با تبریک و تسلیک این واقعه گفت: سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سالهای جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه های مهندسی جنگ فعالیت داشت.
وی ادامه داد: ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایتمدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سالهای اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب دیده لبنان در جنگ 33روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشا بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.
 
 
شریف با بیان اینکه این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است، تصریح کرد: البته آنچه مسلم است، این مزدوران با انجام این اقدامات شنیع راه به جایی نخواهند برد.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , شهید , ,
:: برچسب‌ها: حاج حسن شاطری , تشییع حاج حسن شاطری , شهادت حاج حسن شاطری , تشییع حاج حسن شاطری در سمنان , شهید , اخبار , اخبار سمنان ,
:: بازدید از این مطلب : 1265
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
نویسنده : گمنام
دو شنبه 23 بهمن 1391

 

دعوای کودکانه و زشت شما خطاست/نفس شما به حضرت ابلیس مبتلاست
وقتی که خصم منتظر یک بهانه است/آیا جدال و جنگ در این روزها رواست؟
این رهبر عزیز دلش خون شد از شما/حتما دوباره گفت که عمار من کجاست
امواج فتنه می رسد از هر طرف ولی/کشتی نوح را چه غم از ورطه بلاست
این انقلاب کشتی اولاد احمد است/ این پور حیدر است که بر عرشه ناخداست
جواد محرابی



 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اختلاف مسئولان , سیاست و مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : گمنام
پنج شنبه 5 بهمن 1391

 

چند مدتی است که سینمای ایران در فیلمهایش راحت سازی روابط را به تصویر می کشد؛ یعنی ارتباط زن و مرد را به سبک غربی ها برای مخاطب نشان می دهد. 

روابطی که قبلا هم در سینما بوده ولی در سالهای اخیر رشد چشمگیری کرده است. بطوری که دیگر لمس زن و مرد بازیگر در فیلمها یک امر عادی و طبیعی بشمار می آید و دیگر کسی هم اعتراضی به آن نمی کند.

دقیقا این همان چیزی است که دشمنان اسلام در پی آن هستند تا با عادی سازی روابط نامحرم فساد ایجاد کنند و سینما که در دید مخاطبان جوانش الگویی می باشد ، این امر ضد فرهنگی و ضد دینی را
در حال ترویج است.

قرآن کریم در آیه 30 و 31 سوره نور مردان و زنان را به حفظ حجاب و عفاف فرا می خواند، اما ما نشانه هایی که بیانگر حجاب و عفاف در سینما باشد نمی بینیمٰ البته فیلمهایی هم هستند که حیا و عفاف را رعایت می کنند و لی جو قالب سینمای ایران اینگونه نیست.

و در انتها تذکری دوستانه می دهم به دست اندرکاران سینما و کسانی که به دست دادن با زنان و لمس آنان اشتیاق نشان می دهند و یا در مقابل این کار ضد اسلامی سکوت کرده اند؛ اگر به قیامت معتقدند ، یادشان نرود که آخرت در قل و زنجیر الهی گرفتار می شوند و عاقبتی جز جهنم ندارند.(1)


==================

1- پیامبر(صلی الله علیه و آله): هركه با زن نامحرمى دست بدهد, روز قیامت با غل و زنجیر به محشر آمده, دستور داده مى شود كه او را به جهنم ببرند. ( ثواب الأعمال, ص 283)

به نقل از:http://efaf.mihanblog.com


:: موضوعات مرتبط: اخبار , حجاب و عفاف , ,
:: برچسب‌ها: روابط در سینما , حجاب در سینما , سینما , راحت سازی روابط در سینما , لمس زن و مرد بازیگر ,
:: بازدید از این مطلب : 714
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
نویسنده : گمنام
یک شنبه 21 آبان 1391

 

چرا سریال "افسانه دونگ یی" پربیننده است؟

چند سالی است که شاهد پخش سریال های کره ای از تلویزیون هستیم. امسال هم سریال افسانه دونگ یی از شبکه  3 سیما در حال پخش است و مانند سریال های قبلی کره ای مخاطبان زیادی را جذب کرده است. در واقع سریال های کره ای دارای یک سری ویزگی هایی مثبت هستند که باعث شده مخاطبان تلویزیونی جذب آنها بشوند و داستان آن ها را پی بگیرند. فقدان این نقاط قوت در سریالهای تاریخی ساخته شده در ایران باعث شده که اینگونه سریالها در قیاس با رقیبان کره ای خود مخاطب کمتری جذب کنند.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: دونگ یی , افسانه دونگ یی ,
:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
نویسنده : گمنام
جمعه 24 شهريور 1391

 جمع کثیری از دانشجویان ایرانی با حضور در مقابل سفارت سوئیس(دفتر حافظ منافع آمریکا) با سر دادن شعار یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از فیلم موهن آمریکایی اسرائیلی علیه پیامبر مکرم اسلام و سیاست‌های ضد اسلامی رژیم آمریکا ابراز کردند، گروهی از دانشجویان نیز با حمل پرچم لیبی و مصر از اقدام جوانان مسلمان انقلابی در حمله به سفارت آمریکا و ابراز غیرت دینی آنها، تقدیر کردند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تجمع دانشجویان , تجمع دانشجویان ایرانی در مقابل سفارت سوئیس , فیلم موهن آمریکایی , سفارت سوئیس , ,
:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
نویسنده : گمنام
سه شنبه 31 مرداد 1391

هر چند ماهواره شبكه های علمی ومورد استفاده دارد اما نباید غافل بود كه اكثر شبكه های ماهواره ای اهدافی جز تسخیر وتخریب وتباهی انسان‌ها وبه انحطاط و انحراف كشاندن آن‌ها وفرهنگها و آداب ورسوم ها و تبدیل به دهكده جهانی عاری از معنویت ندارد.


آسیب‌های ماهواره
1 - عوارض روحی و روانی (متاثر ازفیلم‌های مبتذل و خشن)
 

- روان پریشی:
 مرد یا زنی كه همواره در ماهواره نا محرم را با آن بدن نیمه عریان و آرایش شده ببیند و نتواند به آرزوی خود برسد. به صورت عقده در خود ریخته ودچاربیماری روان پریشی خواهد شد.
روایت شده از علی (ع) در میان یارانش نشسته بود كه زنی زیبا از كنار آن‌ها عبور نمود و عده ای از آنها به او خیره شدند پس امام (ع) فرمود: همانا دیدگان این بزرگان طمعكار است و این نگاههای خیره سبب ایجاد تصور ذهنی می‌شود بنابراین، هنگامی كه یكی از شما به زنی نگاه كند كه از او خوشش بیاید باید با همسر خود آمیزش كند، (و بداند) آن زن، زنی است همچو زن خودش.

- پایین آمدن سطح رضایتمندی همسران:
 مرد ویا زنی كه همواره صحنه های مستهجن به واسطه فیلم‌های ماهواره برای او عادی شده باشد دیگر به واسطه همسر راضی نمی‌گردد. واین اولین قدم فساد زن ومرد در خانواده می‌باشد.


-خود ارضایی:
 دیدن صحنه های محرك و شهوت انگیز در فیلم‌های ماهواره مخصوصا برای جوانانی كه توان اطفاءشهوت از راه شرعی را ندارند، موجب روی آوردن به دفع شهوت از راه استمناء می‌گردد.
 

2. ترویج مد گرایی وارائه مد های آرایشی وپوشش زننده:
امام صادق (ع): خداوند بزرگ به پیامبری از پیامبرانش وحی نمود كه به مؤمنین بگو: لباس دشمنان مرا نپوشید، غذای آنان را نخورید و از راه آنان نروید (آنان را الگوی خود قرار ندهید) که در این صورت از دشمنان من محسوب می‌شوید، همانطور كه آنان دشمنان من هستند.

3. ترویج فرهنگ ابتذال و بی حجابی وبی حیایی

4. فراموش كردن یاد خداوند

5. پخش شایعات:
خداوند متعال می‌فرمایید:و چون از ناحیه كفار خبرى از امن و یا خوف به این سست ایمان‌ها برسد آن را منتشر سازند، در حالى كه اگر قبل از انتشار، آن را به اطلاع رسول و كارداران خویش رسانده، درستى و نادرستى آن را از آنان بخواهند، ایشان كه قدرت استنباط دارند، حقیقت مطلب را فهمیده، به ایشان مى‏گویند و اگر فضل و رحمت خدا بر شما نبود جز مواردى انگشت شمار هر لحظه شیطان را پیروى مى‏كردید.

6. سخنان جذاب و نفاق انگیز در لوای دین:
اى رسول تو چون (از برون) كالبد جسمانى آن منافقان را مشاهده كنى (به آراستگى ظاهر) تو را به شگفت آرند و اگر سخن گویند (بس چرب زبانند) به سخنهایشان گوش فرا خواهى داد (ولى از درون) گویى كه چوبى خشك بر دیوارند (و هیچ ایمان و معرفت ندارند و چون در باطن نادرست و بد اندیشند) هر صدایى بشنوند بر زبان خویش پندارند. اى رسول (بدانكه) دشمنان (دین و ایمان) به حقیقت اینان هستند از ایشان بر حذر باش، خدایشان بكشد چقدر (به مكر و دروغ) از حق باز مى‏گردند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ماهواره , آسیب های ماهواره ,
:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
نویسنده : گمنام
جمعه 26 مرداد 1391

روز قدس (نام رسمی در ایران: روز جهانی قدس)، مناسبتی رسمی در جمهوری اسلامی ایران است که از یک سال پس از انقلاب اسلامی، در آخرین جمعهٔ ماه رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود.

هم‌چنین در این روز، گروه‌هایی از مسلمانان در نقاط مختلف جهان حمایت خودشان را از مردم فلسطین به نمایش می‌گذارند. گروه‌هایی از یهودیان و طرفداران کشور اسرائیل نیز در کشورهای اروپایی و آمریکا، تظاهراتی را علیه این مراسم به راه می‌اندازند.

روز قدس روزی رسمی در تقویم جمهوری اسلامی ایران است.قدس نام عربی اورشلیم است. هم‌چنین روز قدس با یوم یروشالاییم در اسرائیل، (به معنای: روز اورشلیم) که تعطیل رسمی و روز جشن یک‌پارچه‌شدن شهر اورشلیم است، متفاوت است.

امام علی(ع) می فرمایند:

بهتـرین عـدالت، یاری دادن ستمـدیده اسـت. هـرگــاه ستـم دیده ای را دیدی، او را در بــرابر ستمگر یــاری رسـان.

پــــس در این روز  وظیفه هر مسلمانی است تا به یاری مسلمانان مظلوم فلسطین به راهپیمایی رفته و فریاد خشم خود را علیه اسرائیل به نمایش بگذارند. 
 


:: موضوعات مرتبط: روز قدس , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: روز قدس , راهپیمایی روز قدس ,
:: بازدید از این مطلب : 756
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
نویسنده : گمنام
پنج شنبه 6 شهريور 1394

 عســـــــــل:

همه عسل را به طعم شیرین و لذیذ می شناسیم اما کمتر از خواص درمانی آن اطلاع کافی داریم. این ماده غذایی ناراحتی های زیادی را درمان می کند به شرط این که طبیعی، ارگانیک، حاوی موم، شهد گرده زنبور و بره موم باشد.
 
جلوگیری از ایجاد موخوره، کاهش دهنده وزن، تقویت کننده بینایی، تسکین دهنده گلودرد، انرژی زا، تسکین سوختگی و...
 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: عسل , خواص دارویی عسل , مسکن , خوراک بهشتی , ماده بهشتی , کاهش درد , تقویت بینایی , گلودرد , کاهش دهنده وزن , استفاده دارویی عسل , نوشیدنی بهشتی , موم ,
:: بازدید از این مطلب : 1173
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
نویسنده : گمنام
پنج شنبه 29 مرداد 1391

چگونه صدای اذان طی شبانه روز در کل جهان قطع نمی شود؟

صدای شیعه: یک ریاضیدان اماراتی طی تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است که صدای اذان در طول 24 ساعت شبانه روز در هیچ یک از نقاط کره زمین قطع نمی‌شود.

وی در مورد پژوهش خود توضیح داد: کره زمین به 360 خط طولی تقسیم می‌شود که زمان هر منطقه را مشخص می‌کند، و هر خط طولی با خط بعدی دقیقاً 4 دقیقه فاصله دارد...
 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اذان , صدای اذان , اذان در جهان , صدای اذان در جهان , صدای اذان در شبانه روز ,
:: بازدید از این مطلب : 730
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
نویسنده : گمنام
یک شنبه 16 مرداد 1391

 

آیت‌الله العظمي صافی گلپایگانی با انتقاد از وضعیت بدحجابی گفت: نخستین قلبی که از این افراد بدحجاب در جامعه و بدحجابی ‌می‌رنجد و عذاب می‌کشد، قلب امام زمان(عج) است و این نگرانی نخست بر دل ایشان وارد می‌شود؛ پس در این راستا وظیفه داریم که این نگرانی‌ها را مرتفع کنیم...


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بدحجابی , بی حجابی , برخورد با بدحجابی , آیت الله صافی گلپایگانی ,
:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 1 شهريور 1391

سارا بوکر، هنر پیشه، مدل و مانکن تازه مسلمان آمریکایی است. 

او در گفتگویی خود را اینگونه معرفی و علت مسلمان شدنش را اینگونه بیان می کند: 

من یک زن امریکائی هستم که در مرکز امریکا بدنیا آمده ام. من مانند هر دختر دیگری بزرگ شدم. با علاقه و تعلق خاطر شدید به زرق و برق زندگی در "گران شهرها". طبیعتا، من آنچه که یک دختر معمولی غربی انجام می دهد را انجام می دادم.    

من به ظاهر و جذابیت و گیرائی خودم توجه داشتم. من مرتبا ورزش می کردم و یک مربی شخصی شدم. یک خانه شیک لب دریا خریدم و توانستم یک سبک زندگی "با کلاس" برای خود فراهم کنم.   

سالها گذشت تا متوجه شوم که هر چه بیشتر در "جذابیت زنانگی ام" پیشرفت می کنم درجه رضایت شخصی و خوشبختی ام افت می کند. من برده مد بودم. من گروگان ظاهرم بودم

یک روز من با قرآن، کتابی که در غرب بطور منفی کلیشه ئی معرفی شده است برخورد کردم. در ابتدا سبک و نحوه برخورد قرآن مرا تحت تاثیر قرار داد...


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: حجاب , تازه مسلمان , تازه مسلمان شده , سارا بوکر , مسلمان شدن زن آمریکایی , مسلمان سدن هنرپیشه آمریکایی , مسلمان شدن مانکن آمریکایی ,
:: بازدید از این مطلب : 799
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : گمنام
چهار شنبه 10 تير 1392

برای اینکه بتوانید در تابستان روز بگیرید و بدن شما دچار مشکل نشود می توانید از این نکات بهداشتی بهره مند شوید تا به سلامتی و سر بلندی این ماه را پشت سر بگذارید.

مایعات

تا می توانید آب بدن خود را با مایعات تامین کنید که نه خیلی سرد باشند و نه خیلی گرم اگر لیمو با آبلیمو در دسترس هست آنرا همراه با چای یا آب میل نمایید. از خوردن آب سرد آنهم در حجم زیاد به شدت پرهیز نمایید. اما تا می توانید آب بنوشید. تا می توانید از خوردن نوشابه ها خود داری کنید به خصوص نوشابه های گاز دار! چون بیشتر باعث از دست دادن آب بدن می شوند. از خوردن نوشابه های خیلی شیرین هم خود داری کنید. چای نعنا هم از نوشیدنی هایی است که در این ماه بسیار مفید است. از خوردن قهوه هنگام سحر پرهیز کنید.

قند ها

از قند های طبیعی مانند خرما استفاده کنید این قند ها زود جذب هستند و برای افطار مناسب هستند

برای خواندن بقیه توصیه های تغذیه ای به ادامه مطلب مراجعه کنید...


:: موضوعات مرتبط: ماه رمضان , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: روزه , ماه رمضان , تحرک در ماه رمضان , پایین آوردن دمای بدن , تغذیه در ماه رمضان , در ماه رمضان چه بخوریم , مایعات در ماه در رمضان , میزان مصرف مایعات در ماه رمضان , وعده ها در ماه رمضان , تعداد وعده ها در ماه رمضان , توصیه های بهداشتی در ماه رمضان , توصیه های بهداشتی برای روزه داری , مقاله درباره روزه داری , مقاله تغذیه در ماه رمضان ,
:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : گمنام
جمعه 13 تير 1393

بهترین زمان مطالعه برای روزه‌داران چه زمانی است؟

 در حالت سیری و گرسنگی مطالعه کردن مناسب نیست.

به گزارش خبرآنلاین بر اساس نظرات پزشکان مطالعه کردن در حالت سیری از نظر بهداشتی توصیه نمی شود، چون وقتی معده پر است، سیستم گردش خون بیشتر متوجه سیستم گوارش و هضم و جذب غذا می‌شود، از این رو، انسان بعد از غذا خوردن، نیاز به استراحت دارد.


:: موضوعات مرتبط: ماه رمضان , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: مطالعه , مطالعه کردن , مطالعه در ماه رمضان , مطالعه روزه داران , زمان مطالعه در ماه رمضان ,
:: بازدید از این مطلب : 899
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : گمنام
جمعه 25 مرداد 1391

از گوشی در حال شارژ استفاده نکنید.

برخي كارشناسان ميگويند كه به منظور افزايش طول عمر باتري گوشي‌هاي تلفن همراه نبايد از گوشي در حال شارژ استفاده كرد.
خاموش يا روشن بودن گوشي تلفن همراه در هنگام شارژ تاثيري در طول عمر باتري ندارد و بهتر است گوشي تلفن همراه را زماني به برق متصل کنيم که باتري کاملاً خالي شده و زماني از برق جدا کنيم که باتري کاملاً پر شده باشد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: گوشی , موبایل , اخبار جدید گوشی , گوشی های تلفن همراه , طرز استفاده از موبایل , شارژکردن گوشی , گوشی در حال شارژ , افزایش عمر گوشی ها ,
:: بازدید از این مطلب : 804
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
نویسنده : گمنام
جمعه 6 مرداد 1391

قرآن منسوب به امام حسین (ع)، وقف شیخ بهایی در غرفه آستان قدس رضوی این دوره از نمایشگاه رونمایی شد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: قرآن , قرآن کریم , امام حسین , قرآن منسوب به امام حسین , قرآن در موزه , نمایشگاه بین المللی قرآن کریم , غرفه قرآن , قرآن فرهنگ بیداری , ,
:: بازدید از این مطلب : 781
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : گمنام
جمعه 4 مرداد 1391

مژده به خانم هاي چادري...

توليد «چادر خنك كننده» يا «چادر رمضان»

به تازگي تجار پارچه هاي زنانه توليد «چادر خنك كننده» يا «چادر رمضان» را آغاز كرده اند كه توان مقاومت در برابر گرماي زياد در هنگام كار وفعاليت را دارد. توليد اين نوع چادرها از جنس پارچه هاي ساخته شده از الياف گياهي و طبيعي و فراوري نشده است كه لمس آن خنك است.


:: موضوعات مرتبط: ماه رمضان , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: چادر , چادرخنک کننده , چادر خنک , چادر جدید , چائرهای جدید , چادر جنس خنک , چادر تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 972
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
نویسنده : گمنام
سه شنبه 3 مرداد 1391

خواننده رپ دستگیر شد

با افزایش تعداد خوانندگان رپ و بی‌توجهی این افراد به مضامین اخلاقی و فرهنگی، شاهد گسترش کاربرد الفاظ رکیک و مستهجن به صورت ریتمیک در سطح جامعه هستیم.
در همین ز مینه با افزایش اعتراضات نسبت به کنسرت مبتذل «ا ـ م»، معروف به «تتلو»، و نیز توهین ها و هتاکی هایی که وی در ترانه های خود انجام داده است وی پس از بازگشت به ایران بازداشت شد.
 

:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: امیرتتلو , تتلو , دستگیری خواننده , دستگیری خواننده رپ , دستگیری امیرتتلو , درباره تتلو , اخبارجدید تتلو , اخبار جدید امیرتتلو ,
:: بازدید از این مطلب : 911
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : گمنام
شنبه 7 تير 1393

*هنگام افطار از آغاز کردن تغذیه با آب سرد،نوشابه و مانند اینها جدا خودداری کنید.به جای آب سرد کمی آب گرم یا چای میل کنید.

*افطار را با خوردن خرما،کشمش،عسل و به‌‌طور کلی با یک قند طبیعی آغاز کنید.به این ترتیب اشتها کنترل می‌شود و زیاده‌خوری کم‌تر پیش می‌آید.

* خوردن چای شیرین کم‌رنگ،شیر گرم،فرنی و حلیم کم‌روغن در آغاز افطار مناسب است.

*خوردن نان و پنیر و سبزی (ضدعفونی شده) یا نان و پنیر و مغز گردو توصیه می‌شود.

*سبزی را در افطار میل کنید.چرا که خوردن سبزی در سحری ممکن است منجر به تشنگی در طول روز بشود.

*از آشامیدن آب فراوان در وسط غذا خودداری کنید.آب در وسط غذا سبب رقیق شدن شیره گوارشی و اختلال در هضم می‌شود.

* در زمان بین افطار تا سحر،البته با رعایت فاصله با غذا،آب کافی بیاشامید.

* از خوردن تنقلات فراوان خودداری کنید.


:: موضوعات مرتبط: ماه رمضان , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: رمضان , ماه رمضان , ماه مبارک رمضان , تغذیه در ماه رمضان , افطار چی بخوریم , سحری چی بخوریم , خوراک در ماه رمضان , تشنگی در ماه رمضان , چی بخوریم تا تشنه نشویم , عادات غذایی در ماه رمضان , رژیم غذایی در ماه رمضان , رژیم غذایی ماه رمضان ,
:: بازدید از این مطلب : 859
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.